19 Haziran 2013 Çarşamba

Şık Ve Kolay tığ işi Babetlerimin Açıklaması

Merhabalar sevgili dostlar,bu kolay ve şık babet modeliminde açıklamasını  sizlerle paylaşmak istedim,  gerek face sayfamdaki takipçilerim ,ve arkadaşlarımın ricası üzerine bloğumdada yayınlamaya karar verdim...

                   -BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM-

Diyerek başlayalım açıklamaya:))








15 zincir çekerek başlıyoruz arkadaşlar patiğimize,


15 zincirin üzerine  12 tane brit yapıyoruz, diğer adıyla trabzan yani:))

                                 

hemen bu 12 trabzanı çevirerek üst bölümüne dönüyoruz , ve yine aynı şekilde 12 trabzan örüyoruz karşılıklı,


şimdi resimdede gördüğünüz gibi  bu babeti döne döne örüyoruz,yan taraflara bir tane artırma yapıyoruz arkadaşlar yani bir trabzan yerine iki tane trabzan yapıyoruz resimde anlaşılır umarım,



patiğimiz bu şekilde zaten şeklini alıyor bakın burun kısmı oluştu,




3. sırada patiğimizin ön tarafına yani burun kısmına artık modeli koyuyoruz ,uzun zaman önce açıklamalarını hazırlamıştım şu anda elimde malesef sadece resimler kaldığı için , açıklamayı yeniden hazırladım, ben burada kenarlarda 6 trabzan koyup iki zincir çekip 1 trabzan atlayıp kuş kafesi yaptım...



bir üst sırayada geçince gördüğünüz gibi ,iki zincir çekerek bir trabzan atladım,ve bu şekilde 3 kafes oldu,


                                        buradada arkadaşlar iki kafes sonra, ortadaki kafese 4  trabzan yapıyoruz


pek fazla açıklama yapmama gerek kalmıyor aslında, tığ işi bilen  bütün canlarım yapar sanıyorum modelimiz bu şekilde ilerledi resimlere dikkat edin lütfen,






evet arkadaşlar  şimdi patiğimizin burun kısmı bu şekilde bitiyor ya,dilerseniz burada benim gibi ipinizi kesip bu şekilde ortadan 6,şar tane tarabzan koyarak patiğinizin tabanını örmeye başlayabilrsiniz gelsin resimler:))





bu kısmı yani tabanı örürken hiç bir şekilde artırma falan yapmıyoruz ama bir notta düşeyim bu patik modeli 38 numara ayaklar için ideal ,siz kendi ayak numaranıza görede düzenlemeler yapabilirsiniz sonuçta ben bu modeli nasıl ördüğümü anlatmak istedim ,


işte arkadaşlar yavaş yavaş patiğimizinde tabanı oluşmaya başladı,


arkadaşlar bu kısımda patiği ayağınıza giyerek tabanı için ne kadar örmeniz gerektiğini hatırlatmak isterim,sonuçta  farklı farklı ayak ölçüleri olucak küçük bir hatırlatma:))sanırım ben  tabanı için  15 sıra yapmışım:))


evet tabanıda ördükmü ee topuğumnuz var sırada:))
ipimizi hiç kesmeden hemen pratik bir yolla ben burada 18 trbzan üzerine sık iğne alarak bu şekilde geldi,toplamda sanırım  46  trabzanım vardı iki kenarda  18 trabzanı bırakıp tam ortada topuğuda örmek için 10 tane trabzan bıraktım...


  ortada 10 trabzan ördüm,ve şimdi size topuk kısmını anlatıyorum,tığımla gösterdiğim yere yani aralarda bir trabzan atlayarak sık iğneyle batarak sabitliyorum,gidiş ve dönüşlerde her iki yan tarafa bu şekilde sabitleyerek topuğumuzda oluşturucağız hanımlar...





 iki yan tarafa sabitleyincede bir veya iki zinzir çekip yine üst bölüme arada bir trabzan atlayarak batıyoruz ve dönerek topuğumuzu örüyoruz


biraz daha açıklamalı olsun diye resmi birde böyle düzenledim canlarım,




işte toğuğumuzda bitti ama patik bitmedi daha:))acele yokk sonuç çok güzel olucak...


evet patiğimiz bitti sayılır şimdi  bağcığını yapıyoruz ,sonrada  süslüyoruz inş:))


yine patiği ayağınıza giyip bağcığı için sizede uygun gelen sıradan ipinizi sabitleyip zincir çekin canlarım, zincir sayısıda sizin ayağınızn ölçüsüne göre olucak zaten ,bakın bakayım yeterlimi o çektiğiniz zincir:))



heh yeterliyse bu şekilde arada iki sıra trabzanı atlayarak batın ve bu zincirin üzerine sık iğne geçin hanımlar..

işte böyle ama diyorsanızki ben bağcıkda istemem sadede olabilir,
 çoğu arkadaşım öylede yaptı  forumda,


sıra patiğimizi süslemeye geldi benim elimde bu tür boncuklar vardı sizde dilediğiniz gibi süsleyebilrsiniz cici patiklerinizi:))bağcığın düğmesinide unutmayın
emii:))



vayy beee hiçde mütevazi olamıyacağım ben anlıyorum bu patik işinden :))şaka bir yana ama gerçekten çok beğendim ben bu modeli, ama ben huyum gereği yine kendime değilde çok sevdiğim bir yakın arkadaşıma hediye ettim bu cicileri:))güle güle giymesi dileğimle ...

haydi bakalım kızlar ipler tığlar ele :))takıldığınız yada sormak istediğiniz ne olursa olsun bana ulaşabileceğiniz yerleri biliyorsunuz:))kolaylıklar diliyorum örmek isteyen tüm canlara selamlar sevgiler


Etiketler:

34 Yorum:

saat: 19 Haziran 2013 20:41 , Blogger huuuubakbi dedi ki...

o kadar güzel anlatmışsın ki resimler de gayet açıklayıcı takılıp sorcak bişey kalmamış bizlere beğenip yapılacaklar listesine almak kaldı.çok beğendim arkadasım ellerine emeğine sağlık.yeşil yaprak boncuklarım vardı böyle patik yapıp üstüne işlemek istiyorum.sevgiler

 
saat: 19 Haziran 2013 23:58 , Blogger TATESAL dedi ki...

Harika bir model ellerine sağlık canım....

 
saat: 20 Haziran 2013 01:09 , Blogger Blogcu Sultan dedi ki...

çok güzel bir patik, ama en güzeli de senin anlatman bu konuda seni tebrik ediyorum en ufak ayrıntıyı dahi anlatıyorsun...

Sevgiler.

 
saat: 20 Haziran 2013 01:34 , Blogger suzan hobi dedi ki...

canımm çok teşekkür ederim mormenkeşem,beğendiğine çok sevindim,kolay gelsin canım eminim çokda güzel olucaktır cici babetlerin:))sevgiler

 
saat: 20 Haziran 2013 01:37 , Blogger suzan hobi dedi ki...

çok teşekkür ederim Tülin hanım,sevgiler

 
saat: 20 Haziran 2013 01:41 , Blogger suzan hobi dedi ki...

Neyrancım çok teşekkür ederim canım,bu tür açıklamalar yaparken henüz örgüye yeni başlamış veya öğrenmek isteyen arkadaşlarında olabileceğini düşünüp daha çok detaya önem veriyorum, belkide günlük hayatımdada birazda detaycıyımdır diyebilirim:))ne yapayım huyum batsın:))sevgiler

 
saat: 20 Haziran 2013 02:53 , Blogger Tatlı'dan Tuzlu'ya.. dedi ki...

Çok güzel anlatım, fotolar da öyle..en kısa zamanda kızıma öreyim İnşallah..Ellerine sağlık..

 
saat: 20 Haziran 2013 09:07 , Blogger suzan hobi dedi ki...

çok teşekkürm ederim Aynur hanımcım, beğendiğinize çok sevindim,kolaylıklar diliyorum canım ,sevgiler

 
saat: 21 Haziran 2013 04:07 , Anonymous Adsız dedi ki...

Bende yapacagim insallah.

 
saat: 21 Haziran 2013 04:26 , Anonymous Adsız dedi ki...

Elleriniz dert gormesin cok guzel bende yapmak istiyorum.CELILE

 
saat: 21 Haziran 2013 10:16 , Blogger Hobievimiz dedi ki...

canım bende beğeniyordum bu modeli açıklamsının olması iyi olmuş elimizdeki işler hafifleyince yine patiklere atlarım ben bu yapraksız ama olsun:)

 
saat: 23 Haziran 2013 03:08 , Blogger suzan hobi dedi ki...

çok teşekkür ederim Celile hanım sanırım face sayfamdada o güzel yorumunuzu bırakmıştınız:))sizlerede kolay gelsin efendim ,selamlar sevgiler

 
saat: 23 Haziran 2013 03:10 , Blogger suzan hobi dedi ki...

çok teşekkür ederim filizim sağol canım, inş yaa daha o kadar model varki ama zaman yokk:))çoğunuda seneye kışa düşünüyorum artık:))selamlar sevgiler

 
saat: 23 Haziran 2013 12:19 , Blogger Marifetane hobi dedi ki...

BERAT➷┊➷KANDİLİNİZ➷┊➷MÜBAREK ➷┃➷OLSUN➷┃HAYIRLI PAZARLAR ➷┃ ➷┃ ➷┃
░░░░░░░(¯`´¯)Hakkı Sevenlerden
░░░░░░(¯`´¯)Hidayete erenlerden
░░░░░(¯`´¯)Resulu görenlerden
░░░░(¯`´¯)Cennete girenlerden
░░░(¯`´¯)Günahları affedilenlerden
░░(¯`´¯)Olmanız dileğiyle.inşaALLAH
░(¯`´¯)RABB'İM SİZLERDEN RAZI OLSUN
░(¯`´¯)HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN
░(¯`*•..ڪےevgilerimle..•*´¯)
°⊱• ▐▀▌▐ ░▌░▐▀▌▐░▌ °⊱• °⊱•
°⊱• ▐▀▌▐▄▐▄ ▐▀▌▐▀▌C.C Kalbinizden Gelen
┊Bütün┊ Dualarınızı┊ Kabul┊Ve┊Makbul┊Etsin┊inşaALLAH
┊ ➷┊  ┃【 AMİN 】 ┃ __________

 
saat: 23 Haziran 2013 16:25 , Blogger suzan hobi dedi ki...

hayırlı kandiller marifet annecim ALLAH razı olsun selamlar sevgiler

 
saat: 24 Haziran 2013 16:45 , Blogger aylinhobi dedi ki...

bacım harikasın yaa bayıldım valla bundan etkinlik yapalım çok güzel olmuş ellerine saglık canım benim

 
saat: 25 Haziran 2013 04:40 , Blogger suzan hobi dedi ki...

çok teşekkür ederim aylinim olur tabi bacım neden olmasın bu patikler sevdiğim bir arkadaşa hediye gitmişti belki ikincisini kendime yaparım böylece:))sevgiler

 
saat: 25 Haziran 2013 06:49 , Blogger Astri dedi ki...

What a wonderful tutorial and the red is a very nice touch, Suzan.

 
saat: 25 Haziran 2013 09:05 , Blogger Türkan dedi ki...

Açıklamalı paylaşımınız için teşekkür ederim,bende genelde yaptıklarımı açıklamalı yayınlıyorum beklerim.

 
saat: 1 Temmuz 2013 06:42 , Anonymous elbise modelleri dedi ki...

teşekkürederim

 
saat: 2 Temmuz 2013 06:11 , Blogger suzan hobi dedi ki...

çok teşekkür ederim Astri,bloğuma hoşgeldin canım,sevgiler

 
saat: 2 Temmuz 2013 06:12 , Blogger suzan hobi dedi ki...

rica ederim Türkan hanımcım,ben teşekkür ederim güzel yorumunz için, bu arada hoşgeldiniz bloğuma, geç cevap verebildim kusuruma bakmayın,en yakın zamanda bende iadei ziyaretinize gelicem,sevgiler

 
saat: 2 Temmuz 2013 06:13 , Blogger suzan hobi dedi ki...

rica ederim,elbise modelleri sevgiler

 
saat: 7 Ekim 2013 07:09 , Blogger Unknown dedi ki...

ellerine sağlık Suzan abla :)

 
saat: 7 Ekim 2013 08:44 , Anonymous ayse gunel dedi ki...

canimmm suziiimmm kiz sen bunu ne ara ordun de acikladin gene ne cici bisey bulmussun ama benim kiz gorunce i$im i$ isteyecek kizzz oyyy ama cok guzel gercekten kolay gorunuyor hayatim ellerine saglik forumdada ormussunuz galiba ama ben gorememisim ne yazikkiii :(

 
saat: 18 Ocak 2014 07:17 , Blogger Unknown dedi ki...

Starterler için yok belki ama sen bu işi kapmışsın

 
saat: 18 Ocak 2014 12:48 , Blogger suzan hobi dedi ki...

tam olarak ne dediğinizi anlamadım ama teşekkür ederim İnci hanım :)

 
saat: 19 Ocak 2014 15:33 , Blogger nazan dedi ki...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

 
saat: 19 Ocak 2014 15:35 , Blogger nazan dedi ki...

çok harika bir patik olmuş elinize sağlık. Acaba kaç no tığla ve nasıl bir ip kullandınız bilgi verirmisiniz.

 
saat: 21 Ocak 2014 05:22 , Blogger suzan hobi dedi ki...

teşekkür ederim Didemcim,sevgiler

 
saat: 21 Ocak 2014 05:24 , Blogger suzan hobi dedi ki...

Ayşemm çok teşekkür ederim canım bu patiği öreli epey bir zaman oldu canım ,ayy ben örürüm yiğenime ayıp ettin Türkiyeye gelince hoşgeldiniz hediyesi olsun bacım :) sevgiler

 
saat: 21 Ocak 2014 05:25 , Blogger suzan hobi dedi ki...

Nazan hanımcım çok teşekkür ederim ören bayan dora patiklip ipleriyle ve 0 numaralı tığla ördüm canım,sevgiler

 
saat: 6 Nisan 2015 16:28 , Anonymous Adsız dedi ki...

Maşallah cokkkkk güzel ben boncuksuz sadece deniycem canm:)

 
saat: 19 Kasım 2017 09:36 , Blogger Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık ablam sayende patik ördüm :)) topuk kısmında takıldım biraz ablam yardimci olur musun.topuga geçince sayıları ayırdım sık ignemi yaptım 18 tane yaptım.trabzana geçmeden orda da bir sık iğne atliycakmiyim

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa