5 Nisan 2013 Cuma

Tek Parça Çizgili Kolay Patiğimin Açıklaması:))

Herkese merhabalar efendim,bu patik açıklamasını daha önceleri yine bloğumda yapmıştım, evett dediğinizi duyar gibiyim:)) yoğun istek üzerine tekrar açıklıyorum inş, arşivde tozlanmadan bloğumuza koyalaım öyle değilmi:))

                                         BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM-




3 veya 3,5 numaralı şişimize 25 ilmek renkli ipimizle ilmek atıyoruz ve bir sıra haroşa ters örgü örüyoruz .



                 daha sonra krem ipimi sıranın başında bağlayıp, 20 ilmek ördüm örgünün tersine denk geliyor bu sıra               
                    5 renkli ilmeği örmüyoruz arkadaşlar,


arkadaşlar ön tarafa dönmeden önce bir dip not( bunu ilerleyen resimlerdede görüceksiniz ,şimdi 20 ilmek kremle ördükmü bir tane renkli ilmeği boş alıyoruz ve ön tarafa dönüyoruz niye böyle yaptığımı anlatıcam resimlere dikkat edin lütfen)


 üsteki resimde bakın krem ipimi öne bu şekilde aldım ve boş aldığım renkli ilmeğimi örmeden yine sağ şişime alıp 
sıra başına kadar krem olan ilmekleri  ters örücem...


neden böyle yaptığımı anlatayım bu şekilde dönüşleri yaparken delik oluşmaması için böyle ördüm,



                                   evet gördüğünüz gibi renkli ipime geçtim sıra başında, ve bir sıra ördüm.




böyle sıra başına kadar tekrar 25 ilmeği  ördüm,


 evet şimdi krem ipliğimi aldım sıranın başında şimdi bu sırada kremle 15 ilmek örüyorum ve 10 renkli ilmeğimi yine boş bırakıcam,1 renkli ilmeği boş olarak aldım yine dikkat edin,



                         ön tarafa döndüm,krem ipimi öne aldım,
                               

 yine boş aldığım renkli ilmeğimi örmeden kreme geçip sıra başına kadar örüyorum bu şekilde,

                   
                               

evet yine renkli ipime geçtim sıranın başında yine bir sıra örüyorum



 bu şekilde olucak arkadaşlar çok kolay değilmi mantık şu yani krem ipimizle sadece 
1.sırada 20 ilmek(krem)
2.sıradarenkli ipimle 25 ilmek ters
3.sırada 15 ilmek(krem)
4.sırada renkli ipimle 25 ilmek ters
5.sırada 10 ilmek(krem)
6.sırada renkli ipimle 25 ilmek ters
7.sırada 15 ilmek(krem)
8.sırada renkli ipimle 25 ilmek ters
9.sırada 20 ilmek(krem)
10.sırada renkli ipimle 25 ilmek ters

son  5. sırada yine 20 ilmek kremle örüyoruz,ve sadece bu verdiğim sayıları sayısınca örüp bırakıyoruz
renkli ipimizle ise aralarda sıra başından sonuna kadar 25 ilmek bütününü örüyoruz bu şekilde ovalliğini veriyor patik




şimdi 3. krem sıramıza geçiyoruz, şimdide 10 ilmek krem ipimizle örüp ,15 renkli ilmeği boş bırakıyoruz örmüyoruz,



yine aynı işlem tekrarlıcaz bir sıra yine renkli ipimizle baştan sona kadar örüp krem ipimize geçicez bu sırada yani 4.krem sırasında 15 ilmek örüp 10 ilmek renkli ilmekleri boş bırakıcaz




                                yine bir sıra renkli olan sıramızı ördük,



işte arkadaşlar size bahsettiğim şekilde delik oluşmaması için dönüşleri dediğim gibi yapın bakın resimde hiç bir delik görüntüsü yok


                                   


evet son krem sıramıza geçtik hanımlar şimdi 5. sıradada 20 ilmek kremle örüyoruz
                                   

 evett tekrar renkli ipimizle bir sıra ters ördük ve şimdi tekrardan aynı işlemlere başlıyacağız...

sıra başına geçip krem ipimizi alıp 20 ilmek örüp 5 renkli ilmeği  boş bırakıcaz ve aynen  yukarda resimliyerek açıklamalarımdaki  gibi örmeye devam ediceğiz,






işte arkadaşlar burayı sizlere detaylı bir şekilde anlatmaya çalıştım bu şekilde patiğimizi örmeye devam ediyoruz.


 yavaş yavaş oval bir şekil alıyor örgümüz


evet arkadaşlar patiğimiz  bitti şimdi ikiye katlayıp dikicez 



yalnız dikerken çizgilerin aynı hizaya gelmesine dikkat edin olurmu:))




canlarım ben ayak ölçüme göre ölçüp patiği bitirsemde biraz büyük geldi bana patiğim, birde haroşa ters örgü olduğu için lastik gibide esniyor bu patik yaparken aklınızda bulunsun, ben krem sıralarında 20 ilmek krem ördüğüm yerleri 13 kere tekrarlamıştım keşke 11 veya 12 falan yapsaydım ...

evet yapmak denmek isteyen tüm arkadaşlara şimdiden kolay gelsin...


Etiketler:

37 Yorum:

saat: 5 Nisan 2013 21:26 , Blogger Güloanne mutfakta dedi ki...

çok güzel anlatmışsınız yüreğinize sağlık ellerinize sağlık

 
saat: 5 Nisan 2013 23:48 , Blogger Ольга dedi ki...

Очень красиво!!!!!

 
saat: 6 Nisan 2013 05:38 , Blogger Unknown dedi ki...

yine döktürmüşsün ablacım emegıne saglık.. yıne senın anlatımınla tavsanlı cocuk patıgını yaptım hayatımda ılk bes sıs denememdı ALLAH razı olsun senden:) şuanda yapmak ıstıyorum bı yakınım ıcın ama baslangıcını ınternet basında bakarak yaptıgım ıcın yazmaya unuttum :( hala resımlerı duruyosa yayınlarmısın lutfen:( ??

 
saat: 6 Nisan 2013 08:42 , Blogger huuuubakbi dedi ki...

ne güzel açıklamışsın çok sağol..sevgiler cnm

 
saat: 6 Nisan 2013 10:07 , Blogger Valéria Fashion dedi ki...

OLá amiga, obrigada por sua visita e suas palavras gentis. Seus trabalhos são muito bonitos. Parabéns! Abraços.

 
saat: 7 Nisan 2013 03:30 , Blogger suzan hobi dedi ki...

teşekkür ederim güloanne hşgeldiniz bu arada bloğuma çok memnun oldum,sevgiler

 
saat: 7 Nisan 2013 03:30 , Blogger suzan hobi dedi ki...

teşekkür ederim Очень красиво,sevgiler

 
saat: 7 Nisan 2013 03:31 , Blogger suzan hobi dedi ki...

canım benim çok teşekkür ederim,ALLAH sendende cümlemizdende razı olsun ,inş en yakın zamanda tekrar yayınlarım canım, sıraya alırım olurmu:))sevgiler

 
saat: 7 Nisan 2013 03:32 , Blogger suzan hobi dedi ki...

teşekkür ederim mormenekşem,sağol canım eksik olma,sevgiler

 
saat: 7 Nisan 2013 03:33 , Blogger suzan hobi dedi ki...

merhaba Valéria hoşgeldin canım,bende güzel ziyaretin için çok teşekkür ederim,sevgilerimi yolluyorum:))

 
saat: 11 Nisan 2013 04:39 , Blogger Unknown dedi ki...

olur ablacım dört gözle bekliyorum valla :)

 
saat: 1 Mayıs 2013 02:59 , Anonymous emine -Aymine dedi ki...

harikasın ablam , bende sitemde kaynak göstererek paylastım sipariş alıyorsun deglmı insallah

 
saat: 2 Mayıs 2013 03:57 , Blogger suzan hobi dedi ki...

estf eminecim:))teşekkür ederim canım bu aralar sipariş üzerine çalışmasamda yinede tek tük arada bir alıyorum canım:))sevgiler

 
saat: 13 Ağustos 2013 02:58 , Blogger Unknown dedi ki...

çok teşekkürler.öyle güzel anlatmışsınki hemen modeli kavradım.emeğine sağlık.

 
saat: 13 Ağustos 2013 06:10 , Blogger suzan hobi dedi ki...

teşekkür ederim Betül hanım kolay gelsin şimdiden, takıldığınız bir yer olursa yorum bırakın yardımcı olmaya çalışırım inş,sevgiler

 
saat: 29 Eylül 2013 03:51 , Blogger fatma çalışkan dedi ki...

suzancım çok güzel anlatım olmuş canım ellerıne emeğine sağlık kendi bloğumdada paylaştım ..harika bir resimleme ve anlatım..

 
saat: 9 Kasım 2013 13:55 , Anonymous dilek dedi ki...

ellerinize sağlık çok detaylı anlatmışsınız başladım örüyorum :) çook teşekkürler

 
saat: 13 Kasım 2013 13:34 , Blogger arzununpenceresi dedi ki...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

 
saat: 13 Kasım 2013 13:36 , Blogger arzununpenceresi dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzel. çok açık bir anlatım olmuş.delik oluşmaması için yaptığınız da çok hoşuma gitti. teşekkürler.

 
saat: 10 Aralık 2013 13:25 , Anonymous Adsız dedi ki...

elinize saglik paylasiminiz icin tesekkürler

 
saat: 14 Aralık 2013 10:22 , Blogger Unknown dedi ki...

Anlatiminiza ve patik örneğine bayildim çok tesekkur ederim

 
saat: 14 Ocak 2014 06:05 , Blogger EYYUP dedi ki...

Gercekten cok guzel anlatiyorsunuz.ve bende sizin modellrinizi yapiyorum.yeni modellerinizi dort gozle bekliyorum.cok tesekkurler elinize saglik.

 
saat: 19 Ocak 2014 14:41 , Blogger Unknown dedi ki...

ben de denicem cok tesekkur ederim daha da varsa gonderin

 
saat: 21 Ocak 2014 05:27 , Blogger suzan hobi dedi ki...

çok teşekkür ederim Fatmacım hayırlı uğurlu olsun canım bloğuna ziyaretine gelicem şimdi :)seviler

 
saat: 21 Ocak 2014 05:27 , Blogger suzan hobi dedi ki...

rica ederim Dilek hanımcım bende teşekkür ediyorum kolay gelsin canım,sevgiler

 
saat: 21 Ocak 2014 05:28 , Blogger suzan hobi dedi ki...

teşekkür ederim Arzu hanımcım ,sevgiler

 
saat: 21 Ocak 2014 05:29 , Blogger suzan hobi dedi ki...

teşekkür ederim arkadaşım sağolun eksik olmayın,sevgiler

 
saat: 21 Ocak 2014 05:30 , Blogger suzan hobi dedi ki...

rica ederim Cevriye hanımcım bende çok teşekkür ederim beğendiğinize sevindim ,sevgiler

 
saat: 21 Ocak 2014 05:31 , Blogger suzan hobi dedi ki...

rica ederim efendim şu aralar sipariş aldığım işlerle haşır neşirim malesef ,yeni modeller yok ama zamanla inş oda olur kolaylıklar diliyorum,sevgiler

 
saat: 21 Ocak 2014 05:32 , Blogger suzan hobi dedi ki...

rica ederim Saadet hanımcım yeni modeller yok canım ama olduğunda tabiki paylaşırım,kolaylıklar diliyorum sizede,sevgiler

 
saat: 30 Ocak 2014 11:03 , Anonymous Adsız dedi ki...

ben denedim güzel oldu ama patiği birleştirme konusunda yardımcı olur musunuz

 
saat: 13 Nisan 2014 06:49 , Anonymous http://kelebegindusufm.tr.gg/ dedi ki...

süper bir patik ben de sizi radyoma beklerim
http://kelebegindusufm.tr.gg/

 
saat: 9 Mayıs 2014 08:38 , Anonymous Adsız dedi ki...

maşallah süpersiniz keşke ist olsan hemen öğrencin olurdum sevgiler ayşe patikler için tşkl

 
saat: 5 Şubat 2015 13:22 , Anonymous Adsız dedi ki...

Çok güzel anlatmışsınız emeğinize sağlık

 
saat: 13 Şubat 2015 16:04 , Anonymous Adsız dedi ki...

Teşekkürederim çok güzel anlatmışsınız yüreginize elinize sağlık

 
saat: 16 Aralık 2016 22:00 , Blogger Unknown dedi ki...

Günaydin abla patik cok güzel ellerine salik bir sorum olacak tek parca olarakmi
örüldü yoksa iki parca örüp te birlesildimi

 
saat: 25 Aralık 2016 12:44 , Blogger ceylan dedi ki...

EMEGINIZE SAGLIK COK GUZEL ANLATMISINIXZ

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa