10 Nisan 2013 Çarşamba

Kolay Şık Bir Patik Veee Açıklaması

Herkese selam ve sevgiler efendim,Bu kolay ve ayaktada şık duran patiğimin açıklamasını daha önceden bloğumda açıklamıştım hatırlarsınız,yoğun bir ilgi gördü gerçekten,ören çok arkadaşım, izleyenlerim ,takipçilerim oldu tabii ,halen güzel yorumlar almaya devam ediyorum buda beni çok mutlu ediyor:))eee arşivde hazır duran resimleri şöyle bir derledim topladım tekrar paylaşıyorum ALLAH izin verirse, denemek örmek isteyen tüm arkadaşlara şimdiden kolay gelsin...

                              - BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM-














evett arkadaşlar 3 numaralı şişimize 99 ilmek atıyoruz ve 5 sıra haroşa örüyüruz.bu verdiğim sayılar 38 numara için ideal ama , bir veya iki numara büyük veya küçük ayaklar için 10 ilmek eksiltip artırabilrsiniz ...



evett gördüğünüz gibi 5 sıra haroşa ördükten sonra beyaz ışıltılı ipimle patiğin ters tarafından ipi renkli ilmeğime bağladım ,ilk renkli ipi boş alıp üç ilmek beyaz ipimle yine haroşa ters örgü örerek devam ediyorum.dikkat edin lütfen renkli ipliği örmeden şişe boş alıyorum beyaz ipimle üçer üçer örüp sıra başına kadar gidiyorum



bu şekilde arkadaşlar


gördüğünüz üzre şimdi ön tarafa geçtik sizler için detaylı resimleri çekip anlatmaya çalıştım bakın canlarım örneğin düz yüzündede aynı şekilde renkli ipimi boş olarak örmeden şişime alıyorum resimdeki gibi yine beyaz ipliğimle haroşa örüyorum ama burada dikkat etmeniz gereken renkli ilmekler hep örgünün ön yüzünde böyle durucak resme dikkat edin



                                                             
                                       evett arka tarafa geçtik yine aynı şekilde devam ediyoruz




ön taraftayız ve yine anlattığım gibi devam ediyoruz,


patiğin ön yüzü işte bu şekilde canlarım neyaz ipimizle  3 sıra örmüş olucaz,
şimdi arkadaşlar buraya kadar kolay anladık değilmi şimdi ne yapıyoruz yine patiğin arka kısmına geçicez alttaki resme dikkat edin,





bu sefer hani üç ilmek beyaz örmüştük yaa, şimdi o üç beyaz ilmeğin ortasındaki ilmeği şişimize boş olarak örmeden alıp yine aynı şekilde bu seferde renkli ipimizle  örmeye devam edicez umarım resimlere baktıkça daha iyi anlıyacaksınız,








anladınızmı arkadaşlar? aynı değişen bir şey yok bu sefer sadece üç beyaz ilmeğin ortasındaki beyaz ipimi boş olarak aldım şişime ,renkli ipliğimle yine 3 ilmek ördüm  ve 3 sıra ördüm tabi,resimler daha iyi anlatır umarım,

şimdi son bölüme geçiyoruz yine patiğin ters tarafındayız ve aynı aşamayı üçüncü kez tekrarlıyoruz ve bitiriyoruz bu bölümü, aynı şekilde resimler yine aynı







anlaşıldığı üzre bu bölüm bu şekilde bitiyor arkadaşlar ,şimdi efendim artık beyaz ipimizle işimiz bitti onu kesip güzelce düğümledikten sonra renkli ipliğimize geçip 5 sıra yine haroşa ters örgü örücez...



                   ilmeklerimiz aynı  sayıda 99 ilmeği renkli ipimize geçtikten sonra bu şekilde 5 sıra haroşa(ters)
                                             ( ters örgü) olarak ile devam ediyoruz...


şimdi canlarım burayada dikkatinizi çekeyim 5 sıra haroşadan sonra bu patik modeli dikilişinden dolayı bu şekilde kesilicek patiğinizin bir tekini sağ taraftan 10 ilmek kesip yine 5 sıra haroşa örgü örerek  bitiriceksiniz,

diğer tekinide bu sefer sol taraftan kesip yine aynı şekilde 10 ilmek kesip 5 sıra daha örüp bitiriceksiniz resimlere dikkat edin lütfen



patiğimizin bir parçasını gördüğünüz gibi sağ taraftan 10 ilmek kestim



buda diğer patiğin sol tarafından 10 ilmek kesilmiş hali,







evett canlarım kesme işlemi bu şekilde yapıldıktan sonra, artık son aşamadayız 5 sıra daha haroşa ters örgümüzü örüp ilmeklerimizi  kesiyoruz ve patiğimizi bitiriyoruz,

evettt patiğimiz görüldüğü gibi tek parçadan oluşuyor ve bitti işte arkadaşlar...


şimdi arkadaşlar patiğimizi ters çeviriyoruz aynen bu şekilde, alttaki resimlere dikkat edin , patiği nasıl katlayıp dikmemiz gerektiğini resimler daha iyi anlatır umarım,






evett  işte bu şekilde katlayıp patiğimizi iç taraftan dikiyoruz güzelce,






en son patiğimizin kenarlarını tığlayıp, ben burada beyaz ipliğimle iki tane düğme örüp bu şekilde diktim sizde isterseniz hem bu şekilde düğme yapabilir yada düğme alıp dikebilirsiniz süslemeside sizin zevkinize kalmış artık hanımlarr...kolaylıklar dilyorum takıldığınız yada sormak istediğiniz bir şey olursa her zaman yardımcı olmaya hazırım bloğumdan ,face sayfamdan yada mail adresimden bana ulaşabilrsiniz kolay gelsin...




Etiketler:

67 Yorum:

saat: 10 Nisan 2013 08:41 , Blogger Unknown dedi ki...

anlatımların çok güzel hiç bilmeyenler bile yapabilirler.

 
saat: 10 Nisan 2013 10:39 , Blogger ev kuşu dedi ki...

ayyy bayıldım ben bu patiğe:))
ellerine emeğine sağlık canım...
en kısa zamanda ben de örmek isterim anlatım cok acıklayıcı olmus coook tesekkürler paylasımınız için...

 
saat: 10 Nisan 2013 15:19 , Blogger Unknown dedi ki...

modelinizde blogunuzda çok güzelmiş çok beğendim.Şansınız bol olsun inşallah.

 
saat: 10 Nisan 2013 16:25 , Blogger ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

seviyorum bu modeli ellerine sağlık ben dehem polardan dikip hem de örgü olarak Van depreminde bebişlere yollamıştım

 
saat: 10 Nisan 2013 23:41 , Blogger *mehtap dedi ki...

ne güzel ayrıntılı anlatmışsınız, çok hoşuma gitti.Kış boyunca evde yün patiklerle gezen biri olarak acaba denesem mi diye düşündüm, çok güzel, elinize sağlık.

 
saat: 12 Nisan 2013 07:47 , Blogger suzan hobi dedi ki...

amacımda birazcık bu asyacım:))çok teşekkür ederim,sevgiler

 
saat: 12 Nisan 2013 07:47 , Blogger suzan hobi dedi ki...

çok teşekkür ederim evkuşum beğendiğine çok sevindim canım,sevgiler

 
saat: 12 Nisan 2013 07:48 , Blogger suzan hobi dedi ki...

çok teşekkür ederim leyla hanım hoşgeldiniz bloğuma ,sizlerinde şansı bol olsun inş,sevgiler

 
saat: 12 Nisan 2013 07:50 , Blogger suzan hobi dedi ki...

çok teşekkür ederim ablacım evet aslında polardan yapmakda iyi fikir ayakları sıcacık tutar seninde ellerine sağlık canım,ALLAH razı olsun kaç çocuğu sevindirdin kimbilir canımsın:))sevgiler

 
saat: 12 Nisan 2013 07:51 , Blogger suzan hobi dedi ki...

çok teşekkür ederim mehtapcım, bence hemen dene canım bir günlük iş:))sevgiler

 
saat: 21 Mayıs 2013 16:30 , Blogger Kesifdunyam-su dedi ki...

tskler cok guzel anlatmissiniz acaba kac numarali ayak icin bu ilmek sayilari ben 39 numarali ayak icin yapmayi dusunuyorumda

 
saat: 22 Mayıs 2013 04:47 , Blogger suzan hobi dedi ki...

sultan hanım bu verdiğim sayılar 38 ve 39 numara ayaklar için ideal canım, teşekkür ederim bu arada ,sevgiler

 
saat: 4 Ekim 2013 23:38 , Anonymous Adsız dedi ki...

AY ÇOK GÜZEL ANLATIYOSUNUZ BURDAN ALDIĞIM İKİNCİ MODEL ÇOK TEŞEKKÜRLER :)

 
saat: 7 Ekim 2013 05:53 , Blogger suzan hobi dedi ki...

isminizi yazmamışsınız sevgili arkadaşım :)) hoşgeldiniz bloğuma, ne mutlu bana bir faydam olmuşsa :)) sevgiyle kal

 
saat: 17 Kasım 2013 10:52 , Blogger Unknown dedi ki...

suzan hnm harikasiniz

 
saat: 17 Kasım 2013 10:53 , Blogger Unknown dedi ki...

suzan hnm harikasiniz tesekkur ederiz sizlere.

 
saat: 19 Kasım 2013 13:57 , Anonymous Adsız dedi ki...

ellerinizeee emeğinizeee tatlı dilinizeee yüreğinize sağlıkkk ALLAH razı olsun çok güzel olmuş nede güzel açıklamışsınız tam örgü bilmeyen ama hevesli bir bayanım tam benlik ilk defa bir örneği bukadar güzel anlayıp örmeye heveslendim teşekkür ederim suzan hanımm 6 aylık bebeğim var ona minik bir patik istiyorum varsa yayınlarsanız sevinirim bu örneği benim büyük meleğime yapacağım küçük meleğimede örnek bulursam sizin sürekli takipciniz olacağım şimdiden teşekkürler elleriniz dert görmesin inşallahhh......... ben perihan aydın didimden saygılarımla

 
saat: 21 Kasım 2013 03:10 , Blogger suzan hobi dedi ki...

estf cema eliyeva :) ben teşekkür ederim güzel sözlerinize sağolun eksik olmayın,sevgiler

 
saat: 21 Kasım 2013 03:12 , Blogger suzan hobi dedi ki...

Perihan hanımcım çok teşekkür ederim,ALLAH bağışlasın kuzularınızı, faydalı olabildiysem ne mutlu bana efendim ,bir iki bebiş patiğim var ama bu aralar o kadar yoğunumki inanın onları düzenleyip yayınlamak biraz vaktimi alıcak, inş sipariş işlerim biter bitmez yayınlarım ,selamlar sevgiler

 
saat: 27 Kasım 2013 15:10 , Anonymous Adsız dedi ki...

Ben denedim cok guzel oldu benim ayak naran 38 ama olculer 38 numara ayaga gore dediniz fakat kucuk oldu :-(

 
saat: 30 Kasım 2013 11:03 , Anonymous Adsız dedi ki...

Suan oruyorum az kaldi bakalim nasil olcak

 
saat: 1 Aralık 2013 13:35 , Anonymous Adsız dedi ki...

ALLAH RAZI OLSUN SUZAN HANIM,TEK TEK KELİME KELİME,AÇIK AÇIK TARİF EDİP ÜŞENMEDEN YAZDIĞINIZ İÇİN EMEĞİNİZE SAĞLIK...20DK DIR TARİFE GÖRE ÖRDÜM,HEM DEĞİŞİK,HEM GÖSRERİŞLİ,NETTE ÇOK VAR PATİK MODELİ AMA TARİFLERİ YOK...DİĞER PATİKLERİDE YAPICAM İNŞAALLAH...SEVGİ VE SELAMLAR..

 
saat: 6 Aralık 2013 02:35 , Anonymous Adsız dedi ki...

Allah razı olsun suzan hanım bilgilerinizi bizlerle paylaştığınız için ..paylaşımcı olduğunuz için

 
saat: 8 Aralık 2013 12:55 , Anonymous Adsız dedi ki...

ellerinize yureginize sağlık blogunuzu çok begendim dün çizgili olan patiginizden yaptım şu an ayaklarimda bu soğuk kış gununde ayaklarimi sıcacık yaptı allah razı olsun insallah yarin bu patiginizi başlıcam.

 
saat: 9 Aralık 2013 00:10 , Blogger suzan hobi dedi ki...

canım verdiğim ölçüler sizinde yazdığınız gibi 38 numara içindi ahni bu açıklamayla çoğu arkadaşımda ördü belki eliniz sıkı yada ipiniz çok ince olabilir, onun dışında olması gerekirdi yani

 
saat: 9 Aralık 2013 00:12 , Blogger suzan hobi dedi ki...

hadi bakalım kolay gelsin :)

 
saat: 9 Aralık 2013 00:17 , Blogger suzan hobi dedi ki...

Amin inş arkadaşım Rahman cümlemizden sizlerdende razı olsun ,çok sevindim sizinde ellerinize sağlık güle güle sağlıcakla giyilsin inş,selamlar sevgiler

 
saat: 9 Aralık 2013 00:18 , Blogger suzan hobi dedi ki...

amin inş canım ALLAH sizlerdende cümlemizdende razı olsun inş,rica ederim ne demek faydalı olabildiysek ne mutlu bize,sevgiler

 
saat: 9 Aralık 2013 00:19 , Blogger suzan hobi dedi ki...

oyyy oyy çok sevindim böyle güzel yorumları alınca çok mutlu oluyorum :) sizlerinde ellerinize sağlık güle güle sağlıcakla giyin patiklerinizi,ALLAH sizlerdende razı olsun,sevgiler

 
saat: 19 Aralık 2013 14:41 , Anonymous Adsız dedi ki...

hayatımda ilk kez patik ören biri olarak ilk denememdi ve bir günde yaptım çok güzel oldu. emeğinize teşekkür ederim sayenizde öğrenmiş oldum. banada ör diyen bile oldu :D çok çok çok sağolun :D

 
saat: 19 Ocak 2014 11:18 , Anonymous Adsız dedi ki...

suzan abla patik örneğin çok güzel teşekkür ederim bende yapmayı denicem bilge

 
saat: 8 Şubat 2014 11:41 , Anonymous Adsız dedi ki...

şimdi örüyorum gerçekten çok güzel anlatmışsınız. Çok teşekkür ederim.

 
saat: 14 Şubat 2014 08:56 , Anonymous Adsız dedi ki...

Denicem en kısa zamanda Allah razi olsun ne güzel açıklamış sınız sizden ricam mümkünse desenli 5 sisle yapilan patiklerden koyabilirmisiniz çok tesekkurler en kisa zamanda denicem

 
saat: 15 Şubat 2014 06:09 , Blogger Nmat salem dedi ki...

asslam alaikm .thank you it is very buetiful .
i want to ask about namber of the needles 3 and another n. 5 .when we use n.5 .

 
saat: 16 Şubat 2014 13:30 , Blogger suzan hobi dedi ki...

rica ederim arkadaşım,çok sevindim ve mutlu oldum ayrıca,seninde ellerine sağlık,sevgiyle kalın

 
saat: 16 Şubat 2014 13:42 , Blogger suzan hobi dedi ki...

Bilgecim teşekkür ederim canım,sanada kolay gelsin sevgiyle kal

 
saat: 16 Şubat 2014 13:43 , Blogger suzan hobi dedi ki...

bende teşekkür ederim arkadaşım isimlerinizide yazın olurmu bir dahaki sefere :) kolaylıklar diliyorum,sevgiyle kalın

 
saat: 16 Şubat 2014 13:45 , Blogger suzan hobi dedi ki...

rica ederim arkadaşım ALLAH sizlerdende cümlemizdende razı olsun,inş kardeşim modeller oldukça elimde paylaşıyorum,kolay gelsin sevgiyle kalın

 
saat: 16 Şubat 2014 13:54 , Blogger suzan hobi dedi ki...

Ve Aleyküm Selam Nmat Salem,teşekkür ederim ama sorunuzu anlıyamadım özür dilerim :(

 
saat: 22 Şubat 2014 11:47 , Blogger Nmat salem dedi ki...

do you speak english or arabic . or if you brefare trabslate to turkish by google

 
saat: 17 Mart 2014 04:08 , Blogger Unknown dedi ki...

yemin ediyorum sen bi tanesinnn suzan hanım ben onlarca para veripp kızkardeşime patik yaptırıyorumm ben bilmediğim içinn ama senn tunus işi bide bu patiği o kadar güzell anlatmışsınkiii hiçç boşu buşunaa o kadar para harcamıyacağımmm oturup kendim yapacağım...

 
saat: 17 Mart 2014 04:33 , Blogger suzan hobi dedi ki...

Şenay hanımcım çok teşekkür ederim ,gülümsettiniz beni :) Ne demek canım eğer bir faydam olduysa ne mutlu bana, kendi el emeğinizle kardeşinize çeyiz hazırlamanız gibisi varmı :)Şimdiden hayırlısı olsun, diğer modellerimede bakıp inş rahatlıkla örebilrsiniz,kolaylıklar diliyorum canım sevgiyle kalın....

 
saat: 18 Mart 2014 08:01 , Anonymous Adsız dedi ki...

Mrhaba suzan hanım,emeğinize sağlık,paylaşımlarınızdan dolayı size çok teşekkür ederim inanın açıklamasını yaptığınız bütün patiklerinizin hepsinden yaptım hepside çok güzel oldular,bebek patikleride eklerseniz sevinirim

 
saat: 17 Haziran 2014 22:42 , Anonymous Adsız dedi ki...

Merhaba,bu modeli 5 ilmek aralığında yapabilir miyiz ve 3 sıra yerine 5sıra örerek,

 
saat: 4 Eylül 2014 06:21 , Blogger Unknown dedi ki...

çok beğendim örneği ve açıklamayı bende gelecekteki gelinim için yaptım ama dikmedim henüz bakalım nasıl olacak ... teşekkürler örnek ve anlatım için elinize emeğinize sağlık :)

 
saat: 4 Eylül 2014 06:22 , Blogger Unknown dedi ki...

çok beğendim örneği ve açıklamayı bende gelecekteki gelinim için yaptım ama dikmedim henüz bakalım nasıl olacak ... teşekkürler örnek ve anlatım için elinize emeğinize sağlık :)

 
saat: 10 Kasım 2014 22:58 , Blogger Happy toy shop dedi ki...

çok güzel anlatmışsınız suzan hanım pek şiş bilmem ama bu anlatımla deneyeceğim elinize sağlık umarım başara bilirim sevgiyle kalın:)

 
saat: 26 Aralık 2014 17:26 , Anonymous Adsız dedi ki...

Ya suzan abla benim adim fatma bende kizima ceyizlik patik yapmak istiyorum bir tane nette gordum sari ipten yapilmis alta dikis yok tig isi dio ben cozemedim tek parca halinde lutfen onu anlatirmisn sen cok guzel anlatirsun resimli felan









 
saat: 26 Aralık 2014 17:29 , Anonymous Adsız dedi ki...

Hatta ablacigim derya nin programlarinda dahi yok bulamadim lutfen abla bekliyorum

 
saat: 17 Ocak 2015 23:36 , Blogger Unknown dedi ki...

suzan hanım elinize sağlık cok güzel olmus hemde cok güzel anlatmıssınız bende yapmaya calışacağım bu modelden :)

 
saat: 19 Ocak 2015 08:34 , Anonymous Adsız dedi ki...

bende bu patigi yapmak istiyorum . Ama 3 yerine 5 numara sisle orecek olursak kac ilmek baslamaliyiz ..yada patigin dikilmemis halini santimetre olarak boyutlarini verebilirmisiniz . Gunseli.

 
saat: 2 Şubat 2015 06:58 , Anonymous Adsız dedi ki...

denedim çok güzel oldu ellerinize sağlık

 
saat: 28 Şubat 2015 15:16 , Anonymous Adsız dedi ki...

Suzan hanim patigin ters ve dogru tarafini nasil anlaycaz

 
saat: 2 Mayıs 2015 14:29 , Blogger Unknown dedi ki...

suzan hanim modelleriniz guzel oldugu gibi sitenin radyosuda harika sarki secmis supersiniz

 
saat: 12 Kasım 2015 03:48 , Blogger Unknown dedi ki...

Keske herkes sizin gibi duyarli olsa. Muhtesem bi anlatim. Bende korkuyodum patik ormeye ama kesinlikle yapicam bunu hemde en kisa zamandaa...

 
saat: 2 Aralık 2015 13:36 , Blogger kübra dedi ki...

Benim yaptiklarim guzl olmuyo ki ya ufff bitane ordugum kucuk oldu simdi buyuk oldu genede teşekkür edrim bu patigi yayainladiginiz icin.

 
saat: 3 Aralık 2015 02:34 , Blogger Nazlı dedi ki...

Bir aydir bu patiğin yapılışını arıyodum tşk ederiz

 
saat: 27 Ocak 2016 14:34 , Anonymous Adsız dedi ki...

Mrb Suzan hnm bnm adımda Suzan modelleriniz ve anlatımlarınız çok güzel tşklr yalnız bu eflatun örneğin dikilişinde diğer yan tarafınıda gösterseniz ii olur.Sizden farklı örnekler bekliyoruz ellerinize sağlık

 
saat: 13 Şubat 2016 12:14 , Blogger Gül dedi ki...

Ablacım çok güzel anlatmışsınız annem benim için ördü teşekkür ederim :)

 
saat: 14 Şubat 2016 03:41 , Anonymous Adsız dedi ki...

Sevgili Suzan Ablacım o kadar güzel anlatmışsınız ki annem hemen kardeşime ördü . Size çok teşekkür ederim :)

 
saat: 19 Nisan 2016 23:05 , Blogger Unknown dedi ki...

Taban kısmı dikiliyormu

 
saat: 22 Ağustos 2016 13:05 , Anonymous Turkcell Bedava İnternet Paketi dedi ki...

Güzel modeller :)

 
saat: 18 Aralık 2016 20:49 , Anonymous Adsız dedi ki...

Ellerinize emeğinize sağlık örneklerin biri birinden güzel.Patiklerde ip olarak ne kullanıyorsunuz acaba?şimdiden teşekkür eder iyi günler dilerim

 
saat: 13 Ocak 2017 14:18 , Blogger Unknown dedi ki...

cok guzel harika. elinize emeğinize sağlık.mutlaka yapacağım.

 
saat: 4 Şubat 2017 05:10 , Blogger Unknown dedi ki...

Ben modelsiz duz orecegim de dogru mu anlamisim bilemiyorum 15 sira ters ordum 99 ilmek sonra 10 ilmek kestim ve 5 sira daha orecem. Dogru mudur ? 😊

 
saat: 4 Şubat 2017 05:10 , Blogger Unknown dedi ki...

Ben modelsiz duz orecegim de dogru mu anlamisim bilemiyorum 15 sira ters ordum 99 ilmek sonra 10 ilmek kestim ve 5 sira daha orecem. Dogru mudur ? 😊

 
saat: 5 Şubat 2017 16:12 , Blogger Unknown dedi ki...

ellerinize saglik, bu aksam patigin tekini ordum, esini de yarin orurum :) tesekkerler

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa