24 Nisan 2013 Çarşamba

Güllü Tunus İşi Patiklerim

Hayırlı akşamlar efendim  ,daha öncedende paylaştığım arşivde duran güllü tunus işi patiklerimi tekrar sizlerle paylaşmak istedim...

Bu aralar küçük kızımın  sağ gözündeki  rahatsızlıktan dolayı  kontrollerimiz  devam ediyor , inş hayırlı güzel haberler almayı ümit ediyorum yüce ALLAH;TAN, sizlerinde dualarınızı bekliyorum, bir kaç aydır sağ gözünde bir sıkıntısı var yavrumun , üniversite hastanesinde ileri tetkik ve muayenelerden geçicek  önümüzdeki günlerde, bu aralar biraz sıkıntılı bir dönemden geçiyoruz  ailece o yüzden bloğumlada fazla ilgilenemeyebilirim sizlerinde takdiri ettiği gibi, çocuklarımız herşeyden önemli  tabikii ,hepinize selamlarımı sevgilerimi iletiyorum

















6 Yorum:

saat: 24 Nisan 2013 11:48 , Blogger Esma Ünlü dedi ki...

Allah acil sifalar versın canım inşaallah cıddı bı sorun yoktur
sevglilerimle..

 
saat: 24 Nisan 2013 16:40 , Blogger www.katiaribeiro.com.br dedi ki...

muito bonito, parabéns

 
saat: 24 Nisan 2013 17:50 , Blogger Sidney dedi ki...

Olá Susan, obrigada pela sua visita ao meu blog, adorei seus trabalhos são perfeitos, com carinho

 
saat: 25 Nisan 2013 14:28 , Blogger suzan hobi dedi ki...

çok teşekkür ederim esma hanımcım ,
henüz bizde tama olarak ciddiyetini kestiremiyoruz pazertesi günü anlaşılıcak sanırım dualarınızı bekliyorum,selamlar sevgiler

 
saat: 25 Nisan 2013 14:29 , Blogger suzan hobi dedi ki...

teşekkür ederim Katia hoşgeldin ,beğendiğine sevindim canım,sevgiler

 
saat: 25 Nisan 2013 14:31 , Blogger suzan hobi dedi ki...

merhaba Sidney hoşgeldin bloğuma,ziyaretin beni çok mutlu etti ayrıca teşekkür ederim ,sevgiler

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa