27 Nisan 2013 Cumartesi

Bu Botlar Çok Şık:))

Merhabalar efendim herkese hayırlı güzel bir hafta sonu diliyorum...Geçtiğimiz aylarda örgü cafede yaptığımız bu botları sizlerle tekrar paylaşmak istedim,bir yandan eeee artık yaz geldi dediğinizi duyar gibiyim ama olsunnn önümüz yine kışş:))) bu kışın ayağımdan hiç çıkarmadım desem yeridir gerçekten:))

Çok beğenerek  kullandığım sıcacıkmı sıcacık ,yumuşakmı yumuşak ayrıca çokda şık oldular valla hiçde abartmıyorum:))

Hepinize selam ve sevgilerimi iletiyorum esen kalın...







üç kuruş fazla olsun ,kırmızı olsun ama değilmi:))bu botlarıda sevgili gülsüm kardeşimin  isteği üzerine kırmızı renkle sipariş üzerine örmüştüm ,güle güle giyinsin inş ...

Etiketler:

4 Yorum:

saat: 27 Nisan 2013 06:47 , Blogger suzan hobi dedi ki...

merhaba ZHOBEYDA hoşgeldin bloğuma ,güzel sözlerin ve yorumun için bende çok teşekkür ederim ,sevgiler

 
saat: 23 Eylül 2013 06:29 , Blogger Candie`s dedi ki...

sevgili suzan çanta patiğinin ve son dakika patiği dediğiniz iki patiğin tarifini yaparsanız çok sevinirim.şimdiden Allahım razı olsun.ellerinize sağlık çok güzel işler yapıyorsunuz.

 
saat: 22 Şubat 2014 12:20 , Anonymous Adsız dedi ki...

yapılışını yazarmısınız lütfen

 
saat: 20 Şubat 2015 05:50 , Anonymous Adsız dedi ki...

merhaba suzan hanım çok güzel olmuş bayıldım yiğenim için yapmak istiyorum kabaca anlatımısınız yapmaya çalışıyım teşekkür ederim sizi takipteyim bu arada

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa